CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 2 May 2012

women 4 women

selamt pagi dan salam sumer..hari ni aku nak kongsi dengan korang sumer..hari isnin hari tu aku mengahadiri seminar WOMEN 4 WOMEN dekat kem.pembangunan wanita..memang best sangat2...

satu seminar yang memotivasikan diri kita sebagai wanita yang bekerjaya...yang  best tu Tun Dr.Siti Hasmah yang merasmikan program ni....

sempat lagi aku menyelit amik gambar dia masa nak keluar mkn tghr..senyum terlebar sgt..nmpk gumuks....

Ah......yang paling aku tunggu-tunggu..bersama mentor dalam hidup aku..Wardina Saffiyah..dia masuk jer dewan tak dapat aku bayangkan wajah dia penuh dengan Nur dari Ilahi...jatuh cinta aku pada sikap dia yang biasa-biasa dan langsung tidak sombong...

memang banyak input yang dibagi untuk menyedarkan kita sebagai seorang isteri..untuk berjaya dalam keluarga dan berjaya dalam karier....sayang Wardina selamanya....


 terselit pulak kak nura kat situ..numpang glamorla...

masa tengah amik gambar ni..sempat dia cakap..cantik tudung beli dekat maner..Ya Allah terkedu aku nak jawab...aku cakap dengan dia.."saya beli kedai biasa jer kak..kat Jalan Tar.. "..memang seorang yang baik dan tidak sombong..

sampai ke hari ni aku masih teringat wajah-wajahnya yang penuh dengan Nur tu...semoga aku akan menjadi sepertinya satu hari nanti..ibu yang mithali..isteri yang solehah dan hamba Allah yang tawaduk..amin... :)

No comments: