CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 8 May 2012

happy birthday to me..

salam sumer..n salam sejahtera..diam-diam kejap jer masa berjalan..tak sangka usia ku telah mejejaki 24thn..selamani aku dengar jer orang umur 24tahun..akhirnyer aku juga menjejakinya..cepat betul masa berjalan..pada usia 24thn aku masih sweet 20..ahahahahah :)..sudah bergelar ibu pada anak ku yang tersayang Muhammad Aisyi dan isteri kepada suami ku yang tercinta Mohamad Asharaff Azhari...aku akan jadi yang terbaik untuk kedua-dua status itu...juz for My Lovely Family..

jom layan gambar yang aku snap masa birthday aku..

 

kitorang memilih tema warne kuning..huhuhu :) saje jer..kebetulan..ape2 pun aku happy sangat sambut dengan anak dan suami aku yang tersayang dan tercinta..nak tahu ape hadiah yang dia bagi kat aku..????


2 jambak bunga yan kitorang beli dekat cameron highland..jauh tu bunga tu kitorang g bli.....memang seronok sangat..bukan harta benda yang ku idamkan tetapi kasih sayang yang tak pernah belah bagi..love you sayang 4 ever..

nanti aku story pasal kitorang g cameron k..daaaa...

2 comments:

Unknown said...

happy belated birthday dear! hope ur wish come true.. Alhamdulilah lengkap dah keluarga ko feeni :)

aisyiashraff said...

thnks ziezah..pasni ko pulak..indah hidup berumah tangga ni lau kt pandai hiasinyer..yang penting sumernyer niat kerana Allah..