CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 8 May 2012

speed traveller...

salam sumer..korang tau kenapa aku tulis tajuk macam tu..erm...hari sabtu lepas suami aku ajak pergi kawan dia kawin dekat teluk intan perak..aku pun ikut jela..dalam perjalanan ke sana tu..aku nampakla sign board ke cameron highland 1km ...aku pun ape lagi terus bisik ke telinga suamiku.."bang balik nanti kita naik cameron yer"...dia pun diam jer...Hhahahahahah :D.. balik jer dari orang kawin dia pun terus memandu ke cameron..dalam hati ni Allah je yang tau gembiranya...suka sangat...tapi yang kelakarnya aku dengan baju kurung naik cameron..tak bawa baju nak salin..tkpela...apesalhnyekan jadi wanita muslimah...

jom layan gambar yang aku snap..



 

kedai teh..memang fresh bau teh kat sini.. :)

kilang teh..



 nyaman sungguh dekat sini..hijau jer..


 pokok kegemaran aku..kaktus..memag giler r aku..


 borong sayur..









aku akan ke sini lagi untuk menikmati sume anugerah yang Allah bagi dekat sini...tak sempat nak pergi ladang bunga dan strawberry..beli kat kedai yang aku borng sayur tu jer..bunga pun beli kat situ..ikutkan hati nak beli banyak-banyak coz aku ni memang pengemar bunga..tapi kang layu pulak..memang murah bunga kat situ..suka sangat..

2 comments:

Unknown said...

bestnya yunk.. ashraf tahu je jalan kan.. best la bawak aishy pulak kali ni.. aishy makin comey! geram tengok!

aisyiashraff said...

ermm dia ajk jer dia..tau jer dia jln..yg penting gps sentiasa ada..kitorng searcg jer trus jmp jln..