CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 14 March 2012

PRODUK-PRODUK DCL

di sini ada produk2 DCL yg sememangnya terbaik utk kt yg beragama Islam yg sentiasa memastikan produk yg kt pkai tu HALAL dan BERSIH..tiada keraguan dengan barangan DCL kerana pengasasnya adalah org Islam sendiri..tk perlu cari testemoni,aku sendiri pakai produk ni..memg bgus sgt2..terutamanya BIDADARI, QSHE, AMAZING,STOKIN D NIFI, NU CELL dan ADUKA..memg sgt berkesan..di bawah ada produk2nya boleh tgk n baca kelebihannya..
BIDADARIMembina karisma wanita dari dalam
Komposisi ramua semulajadi seperti madu asli, kacip fatimah, manjakani, akar serapat, jarum emas, sireh, serai, kurma dan lain-lain herba terpilih, khusus untuk wanita bagi membantu:

 Masalah keputihan dan senggugut
Membina dan mengecutkan rahim
Mengecutkan otot dan menyempitkan faraj
Menguatkan sistem kemutan
Merangsang seksual dan memberi kepuasan kepada suami
Menambahkan kolagen dalam badan
Mencantikkan kulit dan seri wajah
Menegangkan payudara dan punggung
Merawat luka dalam perut dan pembedahan
Membekalkan tenaga segera

RM77.00 (W.M)
RM84.00 (E.M)


Q-SHEUntuk kulit, payudara dan punggung yang menawan
Rumusan Pueraria Mirifica gred terbaik yang digunakan secara meluas di Jepun dan Eropah untuk tujuan meningkatkan saiz payudara. Dirumus khas untuk meningkatkan dan mengaktifkan kolagen dalam kulit bagi mengatasi masalah kulit kering dan berkedut. Kesannya, kulit akan tegang dan lembut, payudara pejal dan pinggul yang menarik tanpa kesan sampi...ngan.

RM68.00 (W.M)
RM75.00 (E.M)
 
ADUKAMinuman berfungsi semulajadi untuk lelaki
Aduka merupakan minuman berfungsi yang dirumus khas untuk lelaki bagi mengembalikan daya dan ketahanan. Mengandungi komposisi tongkat ali, akar ginseng, ubi jaga, sireh, ekstrak kurma dan lain-lain. Berkesan bagi membantu:
Tonik segera untuk tenaga lelaki
Melancarkan perjalanan darah
Menstabilkan tekanan darah
Menguatkan sistem imun
Melegakan sakit urat dan pinggang
Kaya dengan bahan anti oksida
Membantu awet muda
Mengurangkan tekanan mental
Mengelakkan masalah kardiovaskular
RM79.00 (W.M)
RM86.00 (E.M)

D’NIFI adalah Stokin Bertenaga Bio (Berteknologi Nano dari Jepun) diperbuat dari kain kapas berkualiti premium dengan reka bentuk yang selesa dipakai. Ia mengandungi BIO-SERAMIK yang mengeluarkan pancaran INFRA MERAH JARAK JAUH dan BERION NEGATIF.

FUNGSI D’NIFI
Membunuh kuman dan mencegah pertumbuhan bakteria.
Menyerap peluh.
Mencegah bau busuk dan gatal kaki.
Menuteralkan radikal bebas dalam tubuh.
Meningkatkan kadar oksigen dalam tubuh.
Membantu melancarkan peredaran darah.
Membantu memperoleh tidur yang berkualiti.
Meningkatkan kesihatan tubuh.
RM 49.50 (E.M)

Amazing berwajah baru kini di pasaran dgn harga spt berikut :

WM RM47.50/ EM: RM51.50

Diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional, yang membantu membina kembali usus dan imunisasi badan. Gabungan madu asli herba-herba terpilih di dalamnya juga mampu memberi perlindungan maksimum ke atas penyakit seperti masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, kelesuan, batu karang dan lain-lain.



 DR. SMILEPerlindungan & Pemutihan Gigi yang Terbaik-SUCI & MURNI.

Senyuman manis anda bermula dengan Dr.Smile, kaya dengan khasiat sumber semulajadi yang diperakui mampu memberi perlindungan dan pemutihan gigi secara berterusan. Dengan kerap megamalkan penggunaannya, pasti nafas menjadi segar, gusi sihat, kuman kaviti di dalam mulut dapat dibasmi, menjadikan gigi lebih kuat dan bersinar. Gunak...anlah Dr. Smile tanpa keraguan kerana ia diiktiraf HALAL oleh JAKIM.

 WM: RM23.80  EM: RM25.50

 

 D-BLESS
D-Bless adalah makanan berfungsi berasaskan perubatan homeopathy untuk membina dan merawat kesihatan secara menyeluruh. Ia mengandungi ekstrak daripada tumbuhan semulajadi dan bahan makanan mewah serta garam-garam tisu berasaskan Bio Teknologi yang telah teruji lebih 300 tahun yang dipelopori oleh Prof. Dr. Samuel Hahnemann (Pengasas Bio Teknologi – Homeopathy d...ari German – 1810) dan diakui di seluruh dunia amat berkesan dalam proses pembongkaran penyakit. Ia mampu mempercepatkan proses penyembuhan secara semulajadi. Juga berfungsi sebagai agen penahan sakit (pain killer) secara semulajadi tanpa kesan sampingan. Terbukti berkesan membantu masalah athma, migrain, batu karang, kencing manis, darah tinggi, lemah jantung dan strok.

RM76.00 (W.M)
RM83.00 (E.M)

 IONIC NUCIFERAKrim rambut dengan VCO & Tea Tree Oil
Ionic Nucifera adalah krim rambut yang dirumus khas mengandungi Virgin Coconut Oil (Minyak Kelapa Dara), Tea Tree Oil dan ekstrak Teh Hijau. Amat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah rambut yang jarang, berkelemumur dan rambut pecah. Ia juga dapat membantu menghitamkan, menguatkan dan menjadikan rambut anda bersinar.

RM21.00 (W.M)
RM22.00 (E.M)

 

 D-LAILA FANTASIAPerfumed Body Moisturizer
Melembap, mengharum dan melembutkan kulit selama berjam-jam. Meresap ke dalam kulit dengan pantas, tanpa meninggalkan kesan berminyak. Kini kehadiran anda pasti menjadi perhatian.

 RM48.00 (W.M)
RM52.00 (E.M)


 

 D~GNIUS / E~GNIUS
Gangguan di dalam Central Nerve System (CNS) boleh menganggu sistem saraf dan fungsi organ-organ tubuh. D~Gnius dan E~Gnius merupakan rumusan homeopathy yang terbukti berkesan untuk membina otak serta membaiki CNS. D-Brain (kanak-kanak) dan E-Brain (dewasa) membantu:

Membaiki CNS / mencerdaskan minda
menguatkan daya ingatan
Menjana minda kreatif
Menambah tenaga mental
Mengatasi masalah stress
Mengatasi masalah pelupa
Menenangkan fikiran

RMRM48.00 (W.M)
RM53.00 (E.M)

 

 Nig’ELLAEkstrak Habbatussauda’
Bahan semulajadi yang ajaib dari ekstrak habbatussauda (bijirin hitam) secara perahan sejuk (bukan suhu panas). Habbatussauda’ telah digunakan turun temurun juga menjadi amalan kesihatan di zaman Rasulullah. Diiktiraf sebagai herba terbaik dunia dan digunakan bagi membantu:

Membekalkan vitamin dan mineral untuk badan
Mampu membunuh kuman dan anti kanser
Mengenyah larutan dalam badan seperti asid urik, deposit garam dan larutan organik danvolatile
Masalah kulit seperti kudis, kurap, luka dan gatal-gatal dan merawat luka terbakar
Sebagai antibiotik semulajadi
Membantu merawat masalah lumpuh
RM45.00 (W.M)
RM49.50 (E.M)

 

 SUSU KOLES-GENUntuk kekebalan melawan penyakit dan anti penuaan
Susu Koles-Gen merupakan gabungan susu IGG dan Kolegen yang amat berkhasiat untuk kesihatan seluruhnya dan membina sel anti-penuaan. Susu IGG (Kolostrum-Susu awal lembu 100% dari New Zealand) telah lama terbukti meningkatkan sistem imun badan (kekebalan menghadapi serangan penyakit) disamping meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan.... Penambahan kolagen di dalam Susu Koles-Gen DCL mampu meningkatkan sistem anti-penuaan dengan merawat sel-sel kulit dan membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel yang telah mati.

RM98.00 (W.M)
RM103.00 (E.M)


SOFEA SKIN ESSENTIALSet penjagaan wajah berkualiti mewah
Set 4 dalam 1 (Enzyme Cleanser, Firming Toner, Enriching Night Revival dan Day Revival SPF30) dirumus khas dariepal dari spesis Utwiler Spatlauber yang tumbuh di sekitar tasik Zurich. Buah epal ini dianggap sangatluar biasa kerana masih kekal segar walaupun sudah berminggu-minggu gugur daripada pohonnya. Ini adalah disebabkan oleh sel-sel ...anti penuaan yang kaya di dalam epal jenis ini yang menjadijawapan kepada semua masalah kulit dan telah memenangi Anugerah Bahan Kosmetik Terbaik Eropah 2008.

RM398.00 (W.M)
RM428.00 (E.M)

 

 LOVE HYGIENE WASHUntuk wanita yang mementingkan kebersihan dan kesucian
Love Hygiene Wash mengandungi bahan aktif termasuk ekstrak Kacip Fatimah, Manjakani, Minyak Zaitun dan lain-lain bahan yang amat sesuai untuk mencuci, membersih dan menghilangkan bau alat kelamin wanita. Ia juga dapat menghindarkan bakteria dan kulat bagi mengelakkan jangkitan dan masalah keputihan yang menjadi punca pelbaga...i masalah wanita. Ia juga mengandungi haruman yang menawan.

RM25.00 (W.M)
RM27.00 (E.M)
 Thoyyib adalah produk penjagaan diri berasaskan aromaterapi yang dikomposisikan dengan ekstrak Nigella sativa (Habbatus sauda), minyak kayu putih, serai wangi, lada hitam, Peppermint dan lain-lain herba terpilih.

Thoyyib sangat berkesan mengatasi masalah-masalah berikut;
• Pening kepala
• Melegakan sakit kepala & migrain
• Kembung perut
• Sakit dada
• Sesuai untuk tujuan mengurut
• Terseliuh
• Kebas hujung jari
• Selsema
• Tegang urat leher
• Batuk
• Untuk kesegaran semasa memandu.
RM 26.00 (W.M)
RM 28.00 (E.M)

 

 SERBUK PENCUCI SA9Pakaian anda menjadi lebih bersih, lebih harum
Serbuk pencuci yang dirumus khas untuk mengatasi kotoran degil dan mengandungi enzim bagi mencegak kerosakan fabrik dan karat. Menyerlahkan warna dan membunuh bakteria. Pakaian begitu bersih dan harum semerbak. Amat sesuai untuk merendam pakaian dengan kotoran degil. Amat sesuai untuk cucian mesin atau cucian tangan.

RM17.80 (W.M)
RM19.50 (E.M)

 

DIABEHERBMinuman berfungsi ajaib – khabar gembira untuk penghidap kencing manis dan darah tinggi
Kencing manis biasanya meninggalkan simptom seperti darah pekat yang sukar mengalir, kebas-kebas, mudah mengantuk, cepat dahaga, kerap kencing, kehilangan berat badan, lemah tenaga (termasuk tenaga batin), kabur penglihatan, kerosakan sel-sel kulit yang akhirnya menyebabkan luka dan kudis yang sukar ...sembuh. Diabeherb merupakan rumusan bahan semulajadi yang digunakan secara tradisional untuk memberi perlindungan maksima ke atas penyakit kencing manis dan darah tinggi, menambah tenaga, menghilangkan letih, melawaskan pembuangan air kecil dan melegakan sakit pinggang.

Nu~clonz Digunakan secara tradisional untuk melawas buang air besar, melegakan sembelit yang ringan dan untuk mengurangkan berat badan.
Elakkan pengambilan jika sakit perut, loya atau muntah. Pengambilan yang kerap atau jangka panjang boleh mengakibatkan kebergantungan kepada produk dan pengionan yang tidak seimbang.
Dos: 2-4 biji kapsul 2 kali sehari pagi dan malam.

 WM: RM75.00 
 EM: RM81.00

RED GUARA CAFEKopi abad ini. pasti berbeza

Komposisi 3 bahan mewah utama – Guarana, Ubi Bit Merah dan Yis Beras Merah bersama Kopi Arabica dan krimer berasaskan soya untuk rasa hebat:
Membekalkan tenaga segera dan mengatasi masalah kelesuan
Mengenyangkan dan amat sesuai untuk proses menurunkan berat badan / puasa
Membantu mengatasi masalah kolestrol
Membantu mengatasi masalah athma dan pernafasan
Membantu menstabilkan hormon
Membantu menambah tenaga lelaki
Pek Aluminium:
RM25.80 (W.M)
RM28.80 (E.M)
Keistimewaan Nu Cell
EKSTRAK KOMPAUN BIO-MARIN DAN 16 JENIS BUAH “BERRY”
· Supplemen untuk sel induk (Stem Cell).· Acai Berry, salah satu daripada 16 jenis buahan beri· Kajian Dr. Nicholas Perricone – Acai Berry adalah Superfood anti-oksidan no. 1
 PROTEIN KOLAGEN - sumber marin
· Membaikpulih tekstur kulit (menggebukan kulit) dan melambatkan proses penuaan· Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan· Mencantikkan dan menyuburkan kuku & rambut· Menegangkan payudara· Melangsingkan badan ketika tidur· Mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi· Mengurangkan lebam bawah mata
  SERAT yang sangat tinggi – 100 kali serat biasa
· Agen detox (nyah toksid)· 3 kali lebih hebat dari biasa· Pembuangan air besar secara lembut (tanpa memulas)· Menurunkan berat badan· Mengelakkan pelbagai penyakit.
4. TRACE MINERAL
· Selenium - anti kanser· Manganese - anti oksida· Magnesium - meningkatkan fungsi otot dan injap
(membantu masalah jantung dan memaksimakan kelakian serta melambatkan ejakulasi).
 BIOGROW CALCIUM (Kalsium semulajadi organik)
· Sangat baik untuk pertumbuhan tulang· Mengimbangi iodin dalam darah· Stabilkan fungsi kelenjar tiroid
Nota : Pengambilan kalsium inorganik secara berlebihan boleh menyebabkab mendapan kalsium pada sesendi tulang dan gangguan pada imbangan iodin dalam darah, seterusnya menjejaskan fungsi kelenjar tiroid.
 ASID LEMAK OMEGA 3
Mengurangkan LDL (Low Density Lipoprotein – Kolestrol jahat) - Penyebab utama Aterosklerosis (pengerasan ateri)· Meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein – Kolestrol baik)· Melancarkan peredaran darah· Meningkatkan fungsi otak.
 KLOROFIL merangsang pembinaan hemoglobin (sel darah merah).
Kaya dengan VITAMIN A, B, C, E dan B12
· Meningkatkan fungsi kesihatan dan awet muda
RM 89.00 (W.M)
RM 96.00 (E.M)

harga di atas tidak termasuk postage ye..kalau yang memang dh member pun boleh bli jgk dengan harga member..Bagi yang belum menjadi ahli..Sekarang ada PROMOSI iaitu dengan membeli 1 botol Bidadari  atau Aduka akan mendapat keahlian dengan PERCUMA.Biasanya RM50 untuk menjadi ahli..Sekarang ni PERCUMA...PROMOSI TERHAD..BILA JADI AHLI DAPAT BELI DENGAN HARGA MURAH..!!!

UNTUK SEBARANG PERTANYAAN ATAU BELIAN SILA CALL OR SMS NO NI :
017-6466219 / 012-9119394 SHAFEENI .SAYA BERADA DI KOMPLEKS D PUTRAJAYA N SENDAYAN SEREMBAN N.9..SILA CALL OR SMS DULU UNTUK PEMBELIAN BARANGAN.POSTAGE UTK ADUKA DAN BIDADARI ADLAH RM8 DAN LAIN-LAIN RM6 SETIAP BARANGAN.ALMAKLUMLAH BERATKAN SUMER BARANG-BARANGNYER..PENGHANTARAAN BY HAND TIDAK DISEDIAKAN.HARAP MAKLUM.


No comments: