CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 14 March 2012

percutian di langkawi n penang

salam sumer..hari ni aku nk kongsi dengan korang percutian aku n family aku dekat langkwi n penang..masa ni aku masih dalam cuti bersalin lagi..1week b4 naik keje...huhuhu :( dh lme cuti rs malas bangat kn naik keje..tu yang g jalan2 dulu...

gambar ni ms ktorg bhneti rehat dekt perak...

tgkla wajah c comey  ni..geram betul,kecik2 dh jln2..

gambar ni ms kt bukit bendera..

ni dekat pntai cenang..
dorg naik cabel car..tapi aku n ashraff mlsla cz ktorg dh naik ms honeymoon dlu,..heeheheh :)

 ni dekat wildlife
kaum adam....
 kaum hawa..
 
balik time..bye2..langkawi..ada umur dtg lagi...
mesti korang tertanya2kn mne ayh aku..dia tk dpt nk join skali coz keje..ktorg lepak kt sne seminggu jd dia tk dpt cuti..jadi tinggalla dia kt umh...sob..sob..






No comments: