CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 5 April 2012

door gift kawin

salam sumer..hari ni aku nak idea korang cikit untuk doorgift wedding abang aku yang no.2 nanti bulan 11 ni..pening jugak kepala aku memikirkan..nak bgi cawan..masa aku kawin dulu dah bagi dah..habis ape yerk nak bagi..Nila orang lelaki, senang jer nak kawin sumer bagi atas urusan adik perempuannya..bukan door gift jer yang aku kena cari..hantaran jugak aku kena buat..tapi tak kisah..ada jugakla pengalaman buat hantaran ni..dari aku bertunang kawin sampaila ke abang aku yang sulung..ni turn untuk yang no.2 pulok dah..ish..ish..takper-takper..itu sumer sumbangan yang dapat aku menyumbangkan...aku ada berkenan satu door gift ni..tapi untuk orang sebelah jer k..orang biasa yang datang dah ada dah...aku suke sangat tapi takut abang aku tak berkenan pulok..erm..tu yang cari idea ni nak bagi door gift untuk VVIP ,,huhuhu :)

aku suka sangat door gift ni..

nantila aku pikir-pikirkan sumela camner yerk..lau yang ada idea tu sumbang-sumbangkanla yer...
daaaaaaa...jumpa lagi..

No comments: