CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 23 April 2012

shopping time..

salam sumer..lamer betul aku tak update entry kan..nak citer ni..minggu lepas..aku,makteh n ain g jln TAR..yela..makteh nak kawin bulan 6 ni...n si ain pulak sjer jer nak survey2 baju pengantin..yang aku rasa ralat sangat tu..dah nak balik baru aku teringat kenapa aku tak amik gambar masa tgh shoping tu...adoiyai..rugi bebetul..tapi tkpela..aku masuk entry ni untuk kongsi ngan korang aku g shopping..

erm..pe lagi..sampai je kat sne aku shopping tudung..tak yah cakapla...sakan siot...dorang-dorang yang nak kawin tu carila pe yang patutkan..aku g naik komuter sampai KL Sentral..pastu amik LRT g Masjid Jamek lak..pastu jalanla kaki...sampai jln TAR..

aku lau g mane-mane tak pernah lupa bli barang-barang ank aku...aku belikan dia topi ala-ala bob maley gitu..pastu gelang lady bird n stokin tp mcm kasut..cmner tu eik..huhuhu :)..selamtla dorang tarik aku..lau tak memang habis wit aku bli barang-barang ank aku yang comey tu...

 nila topi yang bli kan untuk anak aku..nt aku masukkan gambar-gambar yang aku shopping k..

lepas dah penat shopping kat jalan TAR aku g SOGO lak..erm..biasala SOGO..memanjangnyer SALE... makteh sponser aisyi baju n suar untuk majlis kawin dia nanti...penat sangatla..tapi memag best...seronok...

orang tak pyah cakap..time gaji ker..tak time gaji ker..orang tetap ramai..cmner tu.???..

k la sambung nanti yer..daaaaaaaa.....

No comments: