CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 25 April 2012

baju pengantin...

salam sumer...erm..pagi-pagi dah pikir corak camnerla aku nak jahit untuk baju nikah makteh..dahla manik pun belum beli..pening-pening..

pada makteh jangan riso k..saya akan siapkan sebelum majlis..2 pasang tu..pening kepala den pikir benda..aku adala try search kat internet design apakah yang akan aku buat..hah!!! jumpa pun..hopefully ok aku wat macamni...


 ok tak design macamni..aku nak wat cmni jela..

nak beli manik kat pidi keje kat putrajaya..nak suruh husband beli..entah ape-ape yang dia beli nanti..terpaksela cari kat seremban kot petang ni..

nanti dah siap aku masukkan dalam entry k..hope dapat siapkan b4 majlis..bersengkang matala mulai esok.. rezeki-rezeki..alhmadulilh.. :)

3 comments:

AYuNG said...

xpa...ada masa lagi...majlis makteh bln 6 nih kan..hehe~~

mesti cntek kan =)

aisyiashraff said...

aah..tula pasal..tkt tk sempat..akk dtg tk?

AYuNG said...

insyaAllah....klu ada jemputan..hehe~~