CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 6 April 2012

❤ pertunangan vs perkahwinan ❤

erm...diam-diam dah setahun setengah aku kawin, rasa macam sekejap jer..bila nak kawin tru rasa lambat sangat nak majlis..tapi dah kawin begitu pantas masa berjalan..n tak sangka pulak aku dah anak seorang..alhmdulilh..syukur atas rezeki yang Allah bagi..

hari ni aku nak kongsi dengan korang sumer gambar-gambar aku bertunang pada 18.10.2009 yang lalu dan berkahwin pada 02.10.2010..sudi-sudila tengok yer..nanti aku akan story kat korang sumer pasal peraduan gerbang cinta musim pertama anjuran utusan malaysia..



ni gambar masa bertunang..tema pink purple...




ni pulak gambar masa kawin..tema grey di rumah ku..n merah putih di rumah suamiku...

dah setahun lebih kawin macam malu pulak nak terkenang masa majlis dulu..tapi perkahwinan bukan diukur pada majlisnyer..perkahwinan diukur selepas majlisnyer...

okla..nanti aku continue dengan ceritera aku masuk peraduan gerbang cinta anjuran Utusan Malaysia k..musin pertama..

daaaaaaaaaa....jumpa lagi.. :)

No comments: