CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 May 2012

gerbang cinta utusan malaysia episod akhir..

salam sumer..betapa lama dah nak tunggu episod terakhir..akhirnye aku dapat jugak akhirkan cerita gbc ni..nak upload gambar payah sangat..huhuh :)..aku dapat hadirkan diri untuk pemenang kedua dan pertama jer..yang no.3 tu sory yer..tak dapat datang coz time tu aku tengah final exam dekat uitm..jom layan gambar yang dah 2 tahun aku snap..

 gambar aku yang tersemat di sisipan mega 16.11.2009..

 pelamin yang direka oleh Orked Bridal.

 my best fre,.aku pergi dengan dia coz masa tu suami aku kena keje..jadi aku bawa dia sebagai peneman ku.

 tahniah kak qis dan abg d dapat no.2

 barisan top 10 dan pemenang..


 JUARA GERBANG CINTA UTUSAN MALAYSIA..


 

 kali ni aku datang dengan suamiku..



 kak aina..

 abang fendi..


 tahniah sekali lagi untuk kak aina dan abang fendi..sekarang dorang dah ada baby boy..tak taulah dah ada yang no.2 ke belum???uhhuhuhu :)

No comments: