CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 14 June 2012

hospital...

salam sumer....lame betul aku tak update poskan..memang aqku sibuk sangat2..dua minggu lepas..anak masuk wad..kenduri aqiqah dan macam-macam lagila..wat masa ni aku kongsi dengan korang anak aku yang tersayang masuk wad..cian sangat kat dia..kisahnye nak pergi klinik pakar kanak-kanak dekat senawang tu nak minta ubat batuk jer..pastu doktor kata kahak anakku dah banyak jadi kena sedut dan bagi oksigen..

dia terus keluarkan surat dan aku pun hantarla anak aku ke hospital..yang lawak sangat anak aku leh gelak-gelak lagi..macam orang tak sakit tapi staff kat situ bunyi kat sirent macam ada kes kemalangan berlari sumer staff yang kat dalam kecemasan tu..uhhuhu :)..tapi bagus jugak dorang alert dengan kes macam ni..

ape lagi anak aku pun dimasukkan kedalam wad dan menerima rawatan selama 3 hari..hari selasa sampai kamis..

aku bergilir dengan suami menjaga anak aku..coz hari rabu pagi tu aku ada exam BITK dan terpaksa suami aku jaga anak aku dari malam selasa hingga ke tengahari rabu..

pukul 4 pagi hari kamis..aku mendapat berita buruk..atuk ku telah pergi buat selamanya...masa dia jatuh aku tak dapat balik kampung coz majlis aqiqah anak aku di kampung suami..baru aku cakap dengan suami nak balik kampung hari sabtu nanti nak tengok atok..tapi apekan daya kit hanya merancang Allah yang menentukan..Allah telah menjemput atok dulu sebelum sempat aku jumpa dia...isk..isk...isk...:(

waktu kebumi pun aku tak sempat jumpa coz anak aku keluar wad pukul 2,atok aku dikebumikan pukul 11pagi..jadi meamg aku langsung tak dapat jumpa atok aku...ku tahan air mata dari mengalir mata taip text ni...lepas anak aku keluar jer..aku terus ke melaka..aku hanya dapat hadiri majlis tahlil untuk arwah jer..

"atok..semoga atok ditempatkan digologan yang beriman dan atok tenang di sana..AL-FATIHAH buat atok..

aisyi masa dekat hospital..

No comments: